Konkurs na najciekawszą dekorację podczas 72. TDP
Już tylko niecały miesiąc został do rozpoczęcia 72. Tour de Pologne UCI World Tour. Tegoroczny wyścig odbędzie się pod hasłem “Łączymy stolice”, a jego trasa poprowadzi z Warszawy do Krakowa. My natomiast chcemy połączyć Was i zachęcić do wspólnego kibicowania kolarzom. Stąd pomysł konkursu na najciekawszą dekorację i najbardziej oryginalne przebranie.
Idea konkursu jest prosta – chcemy, aby w pierwszym tygodniu sierpnia, w czasie trwania Tour de Pologne Polska stała się tak kolorowa jak Francja podczas Tour de France czy Włochy w czasie Giro d’Italia. Wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną pragniemy pokazać piękno naszego kraju, a także pomysłowość i kreatywność Polaków. W konkursie będzie można rywalizować w kilku kategoriach. Pierwszą stworzą miasta startowe, drugą miasta etapowe (mety), a trzecią miasta premii – lotnych, górskich i specjalnych. W czwartej będą rywalizować wszystkie miejscowości leżące na trasie wyścigu. W piątej liczymy na piękne dekoracje sklepowych witryn i zachęcamy wszystkich właścicieli sklepów, firm znajdujących się na trasie wyścigu do udziału w zabawie. Ważne, aby we wszystkich dekoracjach uwzględniany był element narodowy – na przykład flaga, godło – również w formie nawiązania.
W ubiegłym roku na trasie 71. Tour de Pologne kolarzom kibicowało ponad 2,7 miliona ludzi. To niezwykłe, że tylu Polaków czeka na peleton, ogląda przejazdy zawodników na rundach, kibicuje na finiszach. Was również chcemy docenić i zachęcić do kreatywności i stworzenia najbardziej oryginalnego przebrania. Jedyną granicą jest tutaj wasza wyobraźnia. Zdjęcia z trasy 72. Tour de Pologne, na których widać Was w przebraniu, wrzucajcie w dniach 2-8 sierpnia na Twittera z hashtagiem #kibicujemykolarzom. Wówczas będziemy mogli je obejrzeć, ocenić i wybrać najlepsze.
Konkurs będzie trwał od 2 do 8 sierpnia. Szczegółowy regulamin pojawi się niebawem na stronie www.tourdepologne.pl. Na 10 dni przed rozpoczęciem wyścigu poinformujemy szczegółowo nagrodach. Już dziś możemy zdradzić, że dla miast i miejscowości przewidzieliśmy specjalny pakiet świadczeń promocyjnych od Polskiej Organizacji Turystycznej oraz kampanie medialne, między innymi specjalne galerie zdjęć na stronach Onet.pl oraz w oficjalnej aplikacji 72. Tour de Pologne. Autorzy najciekawszej dekoracji witryny sklepowej oraz najbardziej oryginalnego przebrania otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe.